-
Ολοκληρωμένο Σύστημα Delivery Διανομής φαγητού
*Στην προσφορά δεν συμπεριλαμβάνεται η εγκατάσταση και η παραμετροποίηση
**Η Προσφορά ισχύει για εγκαταστάσεις εντός Αθηνών, για εγκαταστάσεις εκτός Αθηνών εάν δεν υπάρχει τοπικό μας συνεργάτης περιλαμβάνονται έξοδα μετακίνησης και διαμονής τα οποία υπολογίζονται ανά περίπτωση.
Τιμή Λιανικής Πώλησης
950€
Έκπτωση ( 45% )
-
Άδεια χρήσης για το λογισμικό delivery, fast food - Easy Delivery
Η εφαρμογή eOrder Delivery έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει πλήρεις λύσεις στις επιχειρήσεις διανομής φαγητού. Καλύπτει όλη τη διαδικασία διανομής φαγητού, από την αναγνώριση του πελάτη μέχρι και τον έλεγχο του διανομέα.
Υποστηρίζει λειτουργίες που κάνουν την καθημερινή λειτουργία της επιχείρησης απλούστερες και αποτελεσματικές. Υποστηρίζει αναγνώριση κλήσης, χρήση Barcode scanner, συνδέεται με ταμειακή μηχανή.
Το eOrder Delivery πρόγραμμα συνεργάζεται με το eOrder BOS (Back Office System) πρόγραμμα, ώστε να μπορεί να προσφέρει πλήρη κάλυψη σε επιχειρήσεις μαζικής εστίασης, εστιατόρια, bar, take away, fast food.
-
Άδεια χρήσης για το λογισμικό παραγγελιοληψίας Easy Bos
Η άδεια χρήσης αφορά το Back Office System
Με το Back office System παίρνουμε αναφορές για:
-Τα Υπόλοιπα αποθήκης
-Πωλήσεις προϊόντων
-Cash flows
-Πωλήσεις ανά χειριστή
-Εκπτώσεις - αρνητικά - ιδιοκατανάλωση
-Λίστα παραγγελλιών
-Πωλήσεις
-Τιμοκατάλογο
-Βάρδιες προσωπικο
-Παραγγελίες ανά περιοχή
-Ανενεργούς πελάτες
-
Θερμικός εκτυπωτής GPrinter U80300i
Αφορά 1 θερμικό εκτυπωτή
Υποστηριξη ελληνικων χαρακτηρων
Σειριακη εισοδος + utp(δικτυακος)+ παραλληλη+usb
Αυτοματη επανεκτυπωση σε περιπτωση που το χαρτι τελειωσε
Αυτοματη εκτυπωση logo
Συμβατος και με Windows 7
Web interface
Ταχυτητα 300mm/sec
-
Ηλεκτρονικός Υπολογιστής - Lenovo MT-M 9487
Αφορά 1 refurbished Η/Υ , ποντίκι - πληκτρολόγιο
Επεξεργαστής: 2 πυρηνων intel dual core e2180 (2ghz)
Μνήμη ram: 2 gb ddr2
Κουτί: μικρων διαστασεων
Κάρτα ήχου: ενσωματωμενη
Κάρτα δικτυου: ενσωματωμένη
Κάρτα γραφικών: ενσωματωμενη
Σκληρός δίσκος: 160 gb
Λειτουργικό σύστημα: windows xp professional sp3 - Ελληνικά
-
Οθόνη αφής 15 ιντσών - FLYTEK
Αφορά 1 οθόνη αφής
Ρυθμιζόμενη βαση
Ανάλυση: 1280 x 1024
Γωνία θεασης: 160/140
Αντίθεση: 500: 1
Φωτεινότητα: 450cd/tm
Χρόνος απόκρισης: 8ms
Διάρκεια ζωης: πανω απο 50,000,000 click
Θερμοκρασία λειτουργίας: -20(°c) εως 70 (°c)
-
Οθόνη αφής 17 ιντσών - FLYTEK
Αφορά 1 οθόνη αφής. Δεν περιλαμβάνεται στην αρχική προσφορά (+20,00€)
Ρυθμιζόμενη βαση
Ανάλυση: 1024 x 768
Γώνια θέασης: 160/140
Αντίθεση: 1000: 1
Φωτεινότητα: 450cd/tm
Χρόνος απόκρισης: 5ms
Διάρκεια ζωής: πάνω από 50,000,000 click
Θερμοκρασία λειτουργίας: -20(°c) εως 70 (°c)
-
POS - FLYTEK 209 (Η/Υ και Οθόνη Αφής)
Αφορά 1 POS. Δεν περιλαμβάνεται στην αρχική προσφορά (+240,00€)
Γιατί να έχετε ξεχωριστά μία οθόνη αφής και ένα υπολογιστή; Μπορείτε με το POS 209 να κερδίσετε χώρο στο μαγαζί σας, να κερδίσετε σε λειτουργικότητα. Το POS 209 έχει κορυφαία ποιότητα κατασκευής με αντοχή σε υψηλή θερμοκρασία και υγρασία.
CPU: Dual Core 1.8 G Hz
Μνήμη: 2GB DDRIII
Οθόνη: Αφής 15"
Ανάλυση Οθόνης: 1024x768
-
Flytek PD - 220VFD Customer Pole Display
Δεν περιλαμβάνεται στην αρχική προσφορά (+49,00€)
Νομικά ο πελάτης πρέπει να βλέπει την παραγγελία καθώς εισάγεται στο λογισμικό. Η οθόνη αυτή λύνει αυτό το ζήτημα, καθώς προσφέρει επίσης μία πινελιά τεχνολογίας και εξυπηρέτησης στην εταιρεία μας.
Χρώμα: Μαύρο
Γωνία κλίσης: 90 μοίρες
Βάση: Ρυθμιζόμενο ύψος
Οθόνη: Περιστρεφόμενη 360 μοίρες
-
USB Barcode Scanner - Flytek BS300
Αφορά 1 scanner. Δεν περιλαμβάνεται στην αρχική προσφορά (+49,00€)
Όταν δημιουργούμε παραγγελία αντί να επιλέγουμε τα προϊόντα μας από το menu, μπορούμε να τα καταχωρούμε στην παραγγελία μας σαρώνοντας το barcode τους. Επίσης κάθε οδηγός - διανομέας μπορεί να έχει το δικό του barcode, ώστε να χρεώνεται την εκάστοτε παραγγελία με μία απλή σάρωση,
Διεπαφή: USB 2.0
Ταχύτητα σάρωσης: 120 Σαρώσεις / Δευτερόλεπτο
Τρόπος σάρωσης: συνεχομενος, χειροκινητος, αυτοματος
Ένδειξη: led, beeper
-
ISDN USB Modem αναγνώρισης κλήσεων - AVM FRITZ CARD
Αφορά 1 modem (Δεν περιλαμβάνεται στην αρχική προσφορά (+120,00€)
Για να λειτουργήσει η αναγνώριση κλήσης στο λογισμικό Easy Delivery χρειάζεται απαραίτητα ένα ISDN MODEM. Μόνη προύπόθεση η επιχείρηση να έχει εγκατεστημένη τηλεφωνική γραμμή ISDN. Υποστηρίζει εξυπηρέτηση πελατών μέχρι και 2 ταυτόχρονες κλήσεις.
Συμβατ;oς εξοπλισμ;oς με ντ1 του OTE
Ιnternet email data voice fax
ISDN RDSI RNIS
ISDN controller συμβατος για Windows 7
Απροβληματιστη λειτουργια
-
Switch TP-Link 8-Port 10/100 (TL-SF1008D)
Δεν περιλαμβάνεται στην αρχική προσφορά (+15,00€)
Για να μπορούμε παράλληλα να στέλνουμε παραγγελία σε πολαλαπλούς εκτυπωτές, χρειάζεται η συσκευή switch, όπου τα καλώδια ethernet των εκτυπωτών θα καταλήγουν σε αυτή την συσκευή. Επίσης αυτή η συσκευή μπορεί να συνδέσει πολλούς σταθμούς εργασίας (pc) στο ίδιο δίκτυο.
Θύρες: 8xRJ45
Ππωτόκολλα: 802.11b/g/n
Ταχύτητα: 100 Mbps
Επιπλέων Χαρακτηριστικά: MDI/MDIX
-
Ταμειακή μηχανή ή Φορολογικός μηχανισμός
Δεν περιλαμβάνεται στην αρχική προσφορά (+400,00€)
Το Σύστημα μπορεί να συνδεθεί και με ταμειακή μηχανή ή φορολογικό μηχανισμό (προαιρετικά). Με αυτόν τον τρόπο υπάρχει η επιλογή για αυτόματη έκδοση αποδείξεων, εφ΄όσον επιλέξουμε να εκδοθεί απόδειξη για την εκάστοτε παραγγελία,
Το λογισμικό eOrder Bar έχει δοκιμαστεί στους περισσότερους φορολογικούς μηχανισμούς και ταμειακές μηχανές της αγοράς με επιτυχία.
Το αν θα επιλεγεί φορολογικός μηχανισμός ή ταμειακή μηχανή αφορά καθαρά τις ανάγκες του χρήστη. Η ταμειακή μηχανή δίνει ανεξαρτησία στον χρήστη από το εκάστοτε σύστημα παραγγελιοληψίας, γιατί λειτουργεί και αυτόνομα με το χέρι (πχ σε περίπτωση διακοπης ρεύματος). Με το φορολογικό μηχανισμό μπορούμε να εκτελέσουμε παραπάνω λειτουργίες, όπως η έκδοση τιμολογίων - ακυρωτικών τιμολογίων κτλ.
Έντυπα
-
Όφελος επιχειρήσεων
Χρησιμοποιώντας σύγχρονα συστήματα παραγγελιοληψίας, εκτός απο το γεγονός οτι προσφέρει prestige και κύρος στην επιχείρησή σας, παράλληλα τα πλεονεκτήματα ενός συστήματος παραγγελιοληψίας είναι:
-Αποφυγή των σφαλμάτων της χειρόγραφης παραγγελιοληψίας
-Άμεση λήψη και επεξεργασία παραγγελιών στο κάθε παρασκευαστήριο
-Άμεσος και αναλυτικός έλεγχος των σερβιτόρων και αναλυτική παρουσίαση εσόδων
-Αναλυτικό δελτίο παραγγελίας για κάθε τραπέζι ξεχωριστά και επιλογή ξεχωριστής αποχρέωσης για το κάθε είδος
-Πλήρης περιγραφή των προϊόντων στην οθόνη αφής που καταργεί την απομνημόνευση κωδικών.
-Δυνατότητα εισαγωγής ειδικής τιμής η οποία δεν υπάρχει/προβλεφθεί στον κατάλογο (π.χ. καφές σε χαμηλό ποτήρι!)
-Άψογη εξυπηρέτηση των πελατών και αύξηση του τζίρου της επιχείρησης, αφού ο σερβιτόρος δεν απομακρύνεται από τα τραπέζια.
-Επιτάχυνση διαδικασίας παράδοσης είσπραξης και αλλαγής σερβιτόρου και επόπτη (τσεκαδόρου), στην αλλαγή βάρδιας
-Ταχεία απόσβεση της επένδυσης λόγω της αύξησης της παραγωγικότητας και της εξάλειψης ανεξήγητων απωλειών. -
Τεχνική υποστήριξη
Η Portable Solution LTD με την αγορά του Συστήματος ασύρματος παραγγελιοληψίας με PC προσφέρει δωρεάν τεχνική υποστήριξη για 12 μήνες από την εγκατάσταση του συστήματος στο χώρο σας.
Η τεχνική υποστήριξη περιλαμβάνει νέες εκδόσεις του λογισμικού, διόρθωση λαθών κατά τη χρήση του λογισμικού, εκπαίδευση και επεξήγηση του προγράμματος.
Η τεχνική υποστήριξη περιλαμβάνει και υποστήριξη στα περιφερειακά μηχανήματα (hardware). Για τυχόν αντικατάσταση των συσκευών, ισχύει η εγγύηση της κάθε συσκευής ξεχωριστά (ελάχιστη εγγύηση για όλες τις συσκευές - 12 μήνες). Περιλαμβάνεται επίσης στην δωρεάν τεχνική υποστήριξη και η καλή λειτουργία του ασύρματου και ενσύρματου δικτύου. Η επισκευή των συσκευών γίνεται από το εξειδικευμένο τεχνικό μας τμήμα και όχι από κάποια αντιπροσωπεία.
Η τεχνική υποστήριξη γίνεται με τους εξής τρόπους: Τηλεφωνικά (on call), με επίσκεψη στο χώρο σας, απομακρυσμένα μέσω Internet. Τεχνική υποστήριξη υπάρχει όλο το 24ωρο. Από τις 10:00 μέχρι τις 17:00 στα τηλέφωνα 2105697152, 2105321330 και για τις υπόλοιπες ώρες στο 6934980820.
Βοηθητικά υπάρχουν στην ιστοσελίδα μας Video εκμάθησης και εγχειρίδια χρήσης, που πιστεύουμε ότι θα σας καλύψουν 100%. -
Άδεια χρήσης
Η Portable Solution LTD με την αγορά του Συστήματος ασύρματος παραγγελιοληψίας με PC προσφέρει δωρεάν τεχνική υποστήριξη για 12 μήνες από την εγκατάσταση του συστήματος στο χώρο σας.
Η τεχνική υποστήριξη περιλαμβάνει νέες εκδόσεις του λογισμικού, διόρθωση λαθών κατά τη χρήση του λογισμικού, εκπαίδευση και επεξήγηση του προγράμματος.
Η τεχνική υποστήριξη περιλαμβάνει και υποστήριξη στα περιφερειακά μηχανήματα (hardware). Για τυχόν αντικατάσταση των συσκευών, ισχύει η εγγύηση της κάθε συσκευής ξεχωριστά (ελάχιστη εγγύηση για όλες τις συσκευές - 12 μήνες). Περιλαμβάνεται επίσης στην δωρεάν τεχνική υποστήριξη και η καλή λειτουργία του ασύρματου και ενσύρματου δικτύου. Η επισκευή των συσκευών γίνεται από το εξειδικευμένο τεχνικό μας τμήμα και όχι από κάποια αντιπροσωπεία.
Η τεχνική υποστήριξη γίνεται με τους εξής τρόπους: Τηλεφωνικά (on call), με επίσκεψη στο χώρο σας, απομακρυσμένα μέσω Internet. Τεχνική υποστήριξη υπάρχει όλο το 24ωρο. Από τις 10:00 μέχρι τις 17:00 στα τηλέφωνα 2105697152, 2105321330 και για τις υπόλοιπες ώρες στο 6934980820.
Βοηθητικά υπάρχουν στην ιστοσελίδα μας Video εκμάθησης και εγχειρίδια χρήσης, που πιστεύουμε ότι θα σας καλύψουν 100%. -
Ανάπτυξη εφαρμογής
Μετά το πέρας των 12 μηνών, προαιρετικά υπογράφεται συμβόλαιο τεχνικής υποστήριξης.
To Easy Bartender είναι μια 100% ελληνική εφαρμογή η οποία έχει περάσει απο πολλά στάδια QA και Field Testing στα μεγαλύτερα καταστήματα εστίασης και καλύπτει τις ανάγκες απο μία συνοικιακή ταβέρνα μέχρι multilevel καφετέρια στην Μύκονο.
Έχουμε μάθει να ακούμε τους πελάτες μας και να τους δίνουμε λύσεις στις ιδιαιτερότητες των επιχειρήσεων τους, επομένως εαν έχετε κάποια παραπάνω απαίτηση απο το σύστημά μας είμαστε σε θέση να συζητήσουμε μαζί σας για την δυνατότητα υλοποίησης της και την ένταξη της στην εφαρμογή.
Πολλοί υοψήφιοι πελάτες μας, μας ρωτούσαν: “Και αν δε μας καλύπτει η εφαρμογή στο μέλλον;”. Οι εφαρμογές παραγγελιοληψίας ανήκουν στην Portable Solutions LTD και σχεδιάζονται από το τμήμα ανάπτυξης λογισμικού. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα βγαίνουν νέες αναβαθμίσεις του προγράμματος, ώστε να καλύπτουμε μέχρι και την τελευταία ανάγκη των επαλτών μας.
Μετά χαράς μπορούμε να σας καλοσωρίσουμε στο χώρο της εταιρείας ή και να έρθουμε στο χώρο σας και να σας παρουσιάσουμε σε πραγματικό χρόνο την εφαρμογή. Επίσης για ενδιαφερόμενους πελάτες μας εκτός Αθηνών η παρουσίαση μπορεί να γίνει απομακρυσμένα μέσω Internet.
Δεν είμαστε γενικά μία εταιρεία πληροφορικής. Είμαστε εταιρεία που ειδικεύεται αποκλειστικά στην ανάπτυξη εφαρμογών παραγγελιοληψίας από το 1994. -
Ποιότητα Hardware
H Portable Solution LTD εισάγει προϊόντα από το εξωτερικό, κατευθείαν από το εργοστάσιο. Χωρίς να υπάρχουν μεταπωλητές. Αυτό μας δίνει τη δυνατότητα για τις καλύτερες τιμές σε Hardware προϊόντα στην ελληνική αγορά.
Οι προμηθευετές μας είναι παγκόσμια γνωστοί, ειδικά στο χώρο της παραγγελιοληψίας. Τα προϊόντα πριν αγοραστούν ελέγχονται εξονυχιστικά από το τεχνικό μας τμήμα για τη σωστή λειτουργία τους και την πλήρη συμβατότητα με το λογισμικό μας.
Προσφέρουμε πλήρη τεχνική υποστήριξη από το δικό μας τεχνικό τμήμα. Οι τεχνικοί μας είναι πλήρως εξειδικευμένοι πάνω στις συσκευές που διανέμουμε στους πελάτες μας.
Η Portable Solutions LTD από το 2009 είναι προμηθευτής διάφορων ελληνικών εταιρειών παραγγελιοληψίας πάνω σε συσκευές PDA, θερμικούς εκτυπωτές, οθόνες αφής, ISDN MODEM.
Οι συσκευές μας διανέμονται και σε άλλους κλάδους της παραγωγής πέρα από το χώρο της παραγγελιοληψίας, όπως σε βιομηχανικές ζώνες, σε πρακτορεία ΟΠΑΠ, σε φαρμακεία και νοσοκομεία.